czwartek, 27 sierpnia 2015

Wakacyjne wspomnienia


Już niedługo szkoła. Cieszycie się?! Oczywiście wszyscy skaczemy z radości. Trzecia gimnazjum do czegoś jednak zobowiązuje… Wszyscy się mnie pytają co dalej. Skąd ma to wiedzieć?! Ludzie do 30 września mam powiedzieć jaki język zdaje, a pojęcia nie mam. Jeszcze ten egzamin! Ja już czuje, że nic nie umiem!! Współczuje maturzystą… Ci to dopiero mają… Dla wszystkich szóstoklasistów!! Wasz egzamin jest ważny, ale i tak muszą was przyjąć do gimnazjum!! Lecz nie bądźmy pesymistyczni!! Spotkamy się ze znajomymi, pośmiejemy się z siebie i nauczycieli, pozdobywamy puchary, medale, różnego rodzaju nagrody i wyróżnienia. Nie będziemy więcej czasu spędzać w podstawówce, gimnazjum, liceum, technikum, czy na studiach. No chyba, że zostaniesz nauczycielem, pedagogiem, sprzątaczką, czy kto tam jeszcze jest. W moim gimnazjum wakacje powoli zaczynały się już w maju. Nauczyciele zajmowali się uczniami z zagrożeniami, poprawiającymi się. W maju pojechałam do Niemiec ze znajomymi, była gminny turniej dwójek siatkarskich na który przyjechał Mateusz Bieniek. Czerwiec też był dość ciekawy. Komers klas trzecich, projekt naukowy gimnazjada na którą zawitała pani Magdalena Śliwa. Uwag hejt za 3…2…1…

Szkoła nie jest w sumie taka zła. Więcej do niej nie chodzimy, niż chodzimy. Zliczając te wszystkie dni wolne, jakieś tam poszczególne dni bez pytania, zawody, konkursy i różne bzdety. Pozostawiam wam więc kilka zdjęć z wakacji J , które tak naprawdę dla mnie zaczęły się w maju J


























6 komentarzy:

  1. Dziś w nocy wybieram się do Berlina. Mam nadzieję, że będzie suuuper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przy Alpach i jeziorze Bodeńskim. Do miejscowości friedrichshafen. Polecam serdecznie.

      Usuń
  2. ja już nie moge doczekać się szkoły ^^ (wiem dziwne) ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ja chodziłam do szkoły chyba było łatwiej. Nie trzeba było się tak z wyborami śpieszyć. Powodzenia w podejmowaniu decyzji i wspaniałej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia z powrotem do szkoły :) Na pewno podejmiesz właściwą decyzję :)

    OdpowiedzUsuń